نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

پشیمانی استقلال از عقب انداختن دربی

  • کد خبر: ۱۸۳۳۵۴
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
پشیمانی استقلال از عقب انداختن دربی
مربیان استقلال از اینکه دربی را عقب انداختند پشیمان هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، دعوت دو بازیکن بزرگسال از استقلال برای همراهی تیم امید در بازی های آسیایی گوانژو به عنوان بازیکنان کمکی باعث شد سازمان لیگ مجبور شود دربی را در هفته اول مهرماه برگزار نکند. اقدامی که از توافق پشت پرده بین مربیان استقلال و تیم امید خبر می دهد.

هر چند که یحیی گل محمدی هم از تعویق دربی استقبال کرد چون دوست نداشت تیمش بین دو بازی سخت مقابل النصر و الدحیل به مصاف استقلال برود. اما باخبر شدیم بعد از مصدومیت علیرضا بیرانوند، مربیان استقلال سخت از اینکه دربی به تعویق افتاده ابراز پشیمانی کرده اند و حتی به دنبال این هستند تا از طریق رایزنی با سازمان لیگ به برگزاری دربی در هفته اول مهرماه رضایت دهند.هر چند بسیار بعید است سازمان لیگ به این موضوع رضایت دهد چون این تصمیم می تواند حواشی زیادی را برای مسئولان برگزاری مسابقات در پی داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->